събота, 19 септември 2009 г.

Цветен миг (Бианка Генова)

Прекрасно цвете съм аз сред
цветята,
трептят за мене пламенно
листата
хвърчат крисиви горски пеперуди
и гледат ме тъй сякаш ми се чудят
дали съм цвете или пък Богиня
дали ще литна във небето синьо
или ще цъфна в райската градина
и аз ги гледам и на тях се чудя
с какъв ли молив Бог ги е рисувал?
Поспирам миг, а мислите хвъркати
кръжат над мен със отговори святи.

Орисия


Родена съм, за да бъда обичана,
да пия свежа утринна роса
и като горска самодива
да вдъхвам въздуха на любовта!

Родена съм, за да бъда обичана,
както никоя друга жена,
със Вяра вечно да се вричам
в магията на Любовта.


Родена съм, за да давам на хората
надеждата, че има смисъл
да се разбират без раздори,
да вярват в Божията мисъл!


Родена съм, за да обичам
и да разпалвам красота,
и като мъничко момиче
да правя само чудеса.


Богиня

Д, Господи!
Прекрасна е Земята райска,
ухаят твоите творения,
пристъпвам аз с походка царска
да вдъхна свежо настроение
и заредена със любов
от твоя нежен богослов
изпращам хиляди Слънца
по нашта хубава Земя!

Бианка Генова, гр. Белене

Няма коментари:

Публикуване на коментар