понеделник, 21 септември 2009 г.

Звездни сълзи (Руми Лякова)

Изплакват свойта мъка небесата,
ронят едри и бисерни сълзи;
натъжена, ски се и луната,
облаци покриват светлите звезди...
Чукат капките дъждовни по стъклата
с еднообразен ритъм натрапчив,
поръсват и къпят тишината.
Дочувам потаен, тих шепот сговорчив
на двете птичета скрити във липата.
Прегърнати, топлят се със своите телца;
крепи ги , дава им любовта крилата
и обичта запазили в своите сърца!
От Бога дар е,
да можеш да обичаш!
11.08.2006

На Тебе
Давай двойно повече
отколкото получаваш

Благодаря ти за нощта, благодаря за деня,
благодаря за всичко, което ми даваш!
Във ответ за моята обич не се свеня
да призная - в сърцето ми завинаги оставаш!
Като звездица, която ме топли и свети,
като светулка във живота, която ме води.
Да слудвам душата ти с душата моя и двете
да стигат непознати и светли небосводи!
вземи ме в шепа като планинско камъче,
като отронено зрънце от здрава скала
и нека да бъда вечното огънче,
да те любя само както аз бих могла!
вземи ме за днес
и за утре -
за всички времена!
10.09.2006

Наранена е душата
от изневярата, лъжата.
Няма лек за такава рана,
а отровата остана!
Да целуваш, да прегръщаш,
във прегръдка да заспиваш!
Друга с любов да"рисуваш",
и сълзи с обич да се вричаш!
Как спокойна да живея
със стрела във сърцето?
Искаш весела да пея
и с усмивка на лицето!
Дай ми сили, Боже,
на глас да не плача
и сърцето ми да може
още да тупти
във здрача!
С мъка виждам радост
в нейното окок,
зная, че си"ваял" нейното тело?!
Пак,пак живея
в мъка и тревога
и така, така до кога ще мога?
Не се измолва обич,
не се измолва вярност -
те се подаряват!


Човек може да остане с девствено сърце,

докато срещне този, който да обикне,
да се роди отново в двете му ръце
и всяка душа в другата да проникне.
На новороденото обичта каква е?
-Искрена, безкрайна, вярна и спонтанна,
във себе си нов свят гради и вое
от люлката със вярност и любов безкрайна!
Обичайте като децата,
но само истинските люде!
Отново се родих аз във своята прегръдка,
света видях през твоите очи,
от радостта отпих сладка глътка,
сърцето ми запя, в душата вече не горчи!
Това е всичко,
което е живот!

Няма коментари:

Публикуване на коментар